Doprava a platba
Využijte dopravu ZDARMA při nákupu zboží nad 2000 Kč!
1) Za jak dlouho budete mít zboží u sebe?
Zboží skladem
Poté, co potvrdíte objednávku, ji do druhého pracovního dne připravíme a předáme dopravci. Délka samotného doručování balíčku poté závisí na přepravci, kterého jste si zvolili (více o přepravcích najdete níže). Dodání trvá většinou 1 až 3 pracovní dny.
Zboží, které šijeme až po přijetí objednávky
Poté, co potvrdíte objednávku, nám potrvá max. 5 pracovních dnů, než pro vás vybraný kousek vyrobíme a předáme dopravci. Délka samotného doručování balíčku poté závisí na přepravci, kterého jste si zvolili (více o přepravcích najdete níže). Dodání trvá většinou 1 až 3 pracovní dny.
Počítejte tedy, že celková doba, počítaná od zadání objednávky až po balíček ve Vašich rukou, je cca 1 týden.
Zboží s dodání 3 týdny
Poté, co potvrdíte objednávku, nám potrvá cca 3 týdny, než Vám vybraný kousek dodáme zvoleným přepravcem.
2) Způsoby dopravy
Objednávka do 2000 Kč | Objednávka nad 2000 Kč | |
Osobní odběr | zdarma | |
PPL kurýr (ČR) | 85 Kč | zdarma |
PPL kurýr (SK) | 140 Kč | 70 Kč |
Česká pošta - doporučený dopis (ČR)* | 50 Kč | zdarma |
Česká pošta - doporučený dopis (SK)* | 140 Kč | 70 Kč |
*) Doporučeným dopisem ČP zasíláme jen tehdy, pokud se zboží vleze do balíčku o rozměrech 50 x 35 x 5 cm. V případě rozměrnějšího zboží odesíláme automaticky kurýrem PPL (bez navýšení za poštovné). |
Osobní odběr
- Je možné každý všední den od 7:00 do 15:00.
- Před vyzvednutím zboží prosím počkejte na potvrzovací email s informací, že je zboží už připraveno k vyzvednutí.
- Naši kancelář najdete ve Veverské Bítýšce, náměstí Na Městečku 119, Veverská Bítýška.
Kurýr PPL
- Zásilku vám kurýr doručí v rozmezí 8:00-18:00.
- V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo zaslána informace o orientačním čase doručení v rozmezí dvou hodin. Jestliže vás ani na podruhé kurýr nezastihne, je následně balíček uložen na příslušném depu po dobu 7 dnů a pro třetí doručení je potřeba kontaktovat PPL.
- Celou cestu vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz
- V případě doručení zboží na SLOVENSKO je doba doručení kurýrní službou PPL prodloužena o jeden pracovní den.
Česká pošta – doporučené psaní
- Většinou je doručení již následující pracovní den po odeslání (bohužel nemůžeme garantovat).
- Zásilku můžete sledovat zde. O doručování nebudete nijak informování, je třeba zásilku sledovat online. Nedá se domluvit na čase doručení.
- Pokud vás doručovatel nezastihne, zanechá vám informace v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště. Zde je zásilka následně uložena po dobu 7 kalendářních dnů, než je odeslána zpět k nám.
- Českou poštu můžete požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
- V případě doručení zboží na SLOVENSKO je doba doručení Českou poštou prodloužena o jeden pracovní den.
3) Formy platby
Typy plateb | Cena |
Dobírka | 40 Kč |
bankovní převod | zdarma |
Platební kartou online (Gopay) | zdarma |
Platba při převzetí zboží / dobírka
- Nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit.
- Při osobním odběru zboží zaplatíte hotově na místě.
- Při doručení zboží PPL zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou. U České pošty zboží zaplatíte pouze hotově při přebrání balíčku. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.
Platební kartou online (GoPay)
- Pohodlný a bezpečný způsob bezhotovostní platby pomocí použití platebních karet MasterCard a VISA.
- Transakce je provedena okamžitě a peníze jsou připsány na náš účet ještě tentýž den.
- Při realizaci platby využíváme bezpečnostní protokol 3-D secure, který snižuje riziko reklamací platebních transakcí ze strany uživatele.
- Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou. My k nim nemá přístup a ani je nikde neukládáme.
Převodem na účet
- Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail zašleme pokyny k platbě a po připsání platby na náš účet zboží odešleme. (Zpravidla trvá připsání částky na náš účet 1-2 pracovní dny a po odeslání vás informujeme e-mailem)
- Při platbě převodem na účet může být termín dodání ovlivněn termínem přijetí platby v bance.
- Zboží expedujeme vždy až po připsání platby na náš účet.
- O přijetí platby a odeslání zboží vás vždy kontaktujeme e-mailem.
4) Jak balíme zásilky
Zboží vám bude dodáno v kartonové krabici nebo obálce, v závislosti na objemu objednávky na povaze zboží. Bude zabalené tak, aby se nepoškodilo při přepravě.
Jestliže máte speciální požadavky na zabalení (nechcete, aby bylo poznat, že jde o zásilku od nás, chcete do zásilky vložit přání apod.), napište nám prosím na obchod@odog.cz, případně zavolejte na +420 733 403 296.
Do balíčku se zbožím nepřikládáme fakturu, ale zasíláme ji v elektronické podobě na e-mail zákazníka.
Váš tým oDog