Doprava a platba

Využijte dopravu ZDARMA při nákupu zboží nad 2000 Kč!

1) Za jak dlouho budete mít zboží u sebe?

Zboží skladem

Poté, co potvrdíte objednávku, ji do druhého pracovního dne připravíme a předáme dopravci. Délka samotného doručování balíčku poté závisí na přepravci, kterého jste si zvolili (více o přepravcích najdete níže). Dodání trvá většinou 1 až 3 pracovní dny.

Zboží, které šijeme až po přijetí objednávky

Poté, co potvrdíte objednávku, nám potrvá max. 5 pracovních dnů, než pro vás vybraný kousek vyrobíme a předáme dopravci. Délka samotného doručování balíčku poté závisí na přepravci, kterého jste si zvolili (více o přepravcích najdete níže). Dodání trvá většinou 1 až 3 pracovní dny.

Počítejte tedy, že celková doba, počítaná od zadání objednávky až po balíček ve Vašich rukou, je cca 1 týden.

Zboží s dodání 3 týdny

Poté, co potvrdíte objednávku, nám potrvá cca 3 týdny, než Vám vybraný kousek dodáme zvoleným přepravcem.

2) Způsoby dopravy

Objednávka do 2000 Kč Objednávka nad 2000 Kč
Osobní odběr zdarma
PPL kurýr (ČR) 85 Kč zdarma
PPL kurýr (SK) 140 Kč 70 Kč
Česká pošta - doporučený dopis (ČR)* 50 Kč zdarma
Česká pošta - doporučený dopis (SK)* 140 Kč 70 Kč

*) Doporučeným dopisem ČP zasíláme jen tehdy, pokud se zboží vleze do balíčku o rozměrech 50 x 35 x 5 cm. V případě rozměrnějšího zboží odesíláme automaticky kurýrem PPL (bez navýšení za poštovné).

Osobní odběr

  • Je možné každý všední den od 7:00 do 15:00.
  • Před vyzvednutím zboží prosím počkejte na potvrzovací email s informací, že je zboží už připraveno k vyzvednutí.
  • Naši kancelář najdete ve Veverské Bítýšce, náměstí Na Městečku 119, Veverská Bítýška.

Kurýr PPL

  • Zásilku vám kurýr doručí v rozmezí 8:00-18:00.
  • V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo zaslána informace o orientačním čase doručení v rozmezí dvou hodin. Jestliže vás ani na podruhé kurýr nezastihne, je následně balíček uložen na příslušném depu po dobu 7 dnů a pro třetí doručení je potřeba kontaktovat PPL.
  • Celou cestu vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz
  • V případě doručení zboží na SLOVENSKO je doba doručení kurýrní službou PPL prodloužena o jeden pracovní den.

Česká pošta – doporučené psaní

  • Většinou je doručení již následující pracovní den po odeslání (bohužel nemůžeme garantovat).
  • Zásilku můžete sledovat zde. O doručování nebudete nijak informování, je třeba zásilku sledovat online. Nedá se domluvit na čase doručení.
  • Pokud vás doručovatel nezastihne, zanechá vám informace v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště. Zde je zásilka následně uložena po dobu 7 kalendářních dnů, než je odeslána zpět k nám.
  • Českou poštu můžete požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
  • V případě doručení zboží na SLOVENSKO je doba doručení Českou poštou prodloužena o jeden pracovní den.

3) Formy platby

Typy plateb Cena
Dobírka 40 Kč
bankovní převod zdarma
Platební kartou online (Gopay) zdarma

Platba při převzetí zboží / dobírka

  • Nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit.
  • Při osobním odběru zboží zaplatíte hotově na místě.
  • Při doručení zboží PPL zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou. U České pošty zboží zaplatíte pouze hotově při přebrání balíčku. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.


Platební kartou online (GoPay)

  • Pohodlný a bezpečný způsob bezhotovostní platby pomocí použití platebních karet MasterCard a VISA.
  • Transakce je provedena okamžitě a peníze jsou připsány na náš účet ještě tentýž den.
  • Při realizaci platby využíváme bezpečnostní protokol 3-D secure, který snižuje riziko reklamací platebních transakcí ze strany uživatele.
  • Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou. My k nim nemá přístup a ani je nikde neukládáme.


Převodem na účet

  • Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail zašleme pokyny k platbě a po připsání platby na náš účet zboží odešleme. (Zpravidla trvá připsání částky na náš účet 1-2 pracovní dny a po odeslání vás informujeme e-mailem)
  • Při platbě převodem na účet může být termín dodání ovlivněn termínem přijetí platby v bance.
  • Zboží expedujeme vždy až po připsání platby na náš účet.
  • O přijetí platby a odeslání zboží vás vždy kontaktujeme e-mailem.

4) Jak balíme zásilky

Zboží vám bude dodáno v kartonové krabici nebo obálce, v závislosti na objemu objednávky na povaze zboží. Bude zabalené tak, aby se nepoškodilo při přepravě.

Jestliže máte speciální požadavky na zabalení (nechcete, aby bylo poznat, že jde o zásilku od nás, chcete do zásilky vložit přání apod.), napište nám prosím na obchod@odog.cz, případně zavolejte na +420 733 403 296.

Do balíčku se zbožím nepřikládáme fakturu, ale zasíláme ji v elektronické podobě na e-mail zákazníka.

Váš tým oDog